Sunday 7 August 2016

Luahan | Admin di Hatiku

Assalamualaikum n hye

**Amaran!!
Kandungan dibawah terlalu JELIK  menyebabkan kesan seperti loya, muntah hijau, pening, tercirit dan sewaktu dengannya. Mohon ambil langkah bersiap sedia dan berjaga-jaga

Ada seorang jejaka yang aku kenali, pertama kali aku melihatnya melalui lensa kamera menerobos terus ke kornea mata aku. lalu otak ku mentafsir imej wajah nya. terus menyampaikan maklumat kepada hatiku, "tiada sebab untuk aku tidak suka padanya,"

Tubuh badan yang sedang, tidak terlalu tinggi dan tidak terlalu rendah. yang penting tinggi dari aku yang 150cm ini. Berkulit sawo matang. Mata nya bulat, rambutnya tersisir rapi, senyuman nya sahaja sudah memadai menawan hatiku. Segak bergaya mengenakan baju Melayu berwarna Oren.

Berjumpa di perkahwinan abang kawan aku dan pada ketika itu aku hanyalah batu loncantan sebagai jurugambar perkahwinan abangnya manakala jejaka itu adalah pengapit. Kami berbual sedikit. Pertuturan yang berbudi bahasa, melawaknya tidak lah terlalu kasar yang penting dia TIDAK MEROKOK. Lelaki idaman setiap wanita... oops! aku je kot. hahahaha..

 **cerita di atas adalah rekaan semata-mata**

hahaha..
till then..
Peace (^_^)v ~jgn marah~

No comments:

Post a Comment

Klik enTry Yg agak2 Menarik ^^